23-24 listopada 2024 roku
Odpowiadając na liczne pytania z całej Polski, niniejszym ogłaszamy, że właśnie rozpoczął się nabór do udziału w siódmej edycji Ogólnopolskiego Festiwalu Teatralnego „Blackout”.
- Zgodnie z regulaminem do udziału w Festiwalu mogą zgłaszać się amatorskie grupy teatralne, których członkowie ukończyli 15 lat (osoby niepełnoletnie muszą posiadać zgodę rodziców/opiekunów prawnych).
- Każdy zespół zgłoszony do udziału w Festiwalu może zaprezentować jeden spektakl, trwający nie krócej niż 20 i nie dłużej niż 75 minut. Decyzją Komisji Kwalifikacyjnej do udziału w festiwalu mogą zostać dopuszczone spektakle dłuższe niż określono w regulaminie.
- Zespół aktorski spektaklu zgłoszonego do Festiwalu może liczyć maksymalnie 15 osób.
- Forma spektakli konkursowych jest dowolna.
- Warunkiem uczestnictwa w Festiwalu jest przesłanie drogą elektroniczną na adres festiwalblackout@mdkwolomin.pl
– skanu wypełnionej i podpisanej karty zgłoszenia wraz z załącznikami (oświadczeniami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych oraz zgodami opiekunów osób niepełnoletnich),
– nagrania spektaklu (w formatach mp4, avi lub w formie linku do nagrania na dysku Google, platformie YouTube, poprzez WeTransfer itp.),
– materiałów reklamowych (informacji o zespole i spektaklu, minimum 3 zdjęć ze spektaklu w formatach jpg, png, tiff o rozdzielczości min. 300 dpi).
- Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 8 listopada 2024 r.
Warunkiem otrzymania nagrody jest obecność przedstawiciela zespołu podczas wręczenia nagród.
Wydarzenie objęte jest Patronatem Burmistrz Wołomina Elżbiety Radwan.
Prosimy o zapoznanie się i wypełnienie poniższych dokumentów.
Zapraszamy do udziału!