7. Ogólnopolski Festiwal Teatralny | Blackout

23-24 listopada 2024 roku

Odpowiadając na liczne pytania z całej Polski, niniejszym ogłaszamy, że właśnie rozpoczął się nabór do udziału w siódmej edycji Ogólnopolskiego Festiwalu Teatralnego „Blackout”.

  • Zgodnie z regulaminem do udziału w Festiwalu mogą zgłaszać się amatorskie grupy teatralne, których członkowie ukończyli 15 lat (osoby niepełnoletnie muszą posiadać zgodę rodziców/opiekunów prawnych).
  • Każdy zespół zgłoszony do udziału w Festiwalu może zaprezentować jeden spektakl, trwający nie krócej niż 20 i nie dłużej niż 75 minut. Decyzją Komisji Kwalifikacyjnej do udziału w festiwalu mogą zostać dopuszczone spektakle dłuższe niż określono w regulaminie.
  • Zespół aktorski spektaklu zgłoszonego do Festiwalu może liczyć maksymalnie 15 osób.
  • Forma spektakli konkursowych jest dowolna.
  • Warunkiem uczestnictwa w Festiwalu jest przesłanie drogą elektroniczną na adres festiwalblackout@mdkwolomin.pl
    skanu wypełnionej i podpisanej karty zgłoszenia wraz z załącznikami (oświadczeniami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych oraz zgodami opiekunów osób niepełnoletnich),
    nagrania spektaklu (w formatach mp4, avi lub w formie linku do nagrania na dysku Google, platformie YouTube, poprzez WeTransfer itp.),
    materiałów reklamowych (informacji o zespole i spektaklu, minimum 3 zdjęć ze spektaklu w formatach jpg, png, tiff o rozdzielczości min. 300 dpi).
  • Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 8 listopada 2024 r.

Warunkiem otrzymania nagrody jest obecność przedstawiciela zespołu podczas wręczenia nagród.

Wydarzenie objęte jest Patronatem Burmistrz Wołomina Elżbiety Radwan.

Prosimy o zapoznanie się i wypełnienie poniższych dokumentów.

Zapraszamy do udziału!

Skip to content